שיפור המרות באתר. איך משפרים יחסי המרה בדפי נחיתה של קמפיין בגוגל?

שיעורי המרה הם המדד לכמה אנשים הופכים ללקוחות בדפי הנחיתה שלך. לכל חברה חשוב להגדיל את יחס ההמרה שלה כי זה מוביל ליותר מכירות, הכנסות ורווחים.

במאמר זה, דנו בכמה מההיבטים המרכזיים המשפיעים על שיעורי ההמרה בדפי הנחיתה שלך במסע פרסום בגוגל. אלו כוללים:

דף נחיתה תוכנן במיוחד כדי לשכנע את המשתמש לבקר באתר. דפי נחיתה נמצאים בדרך כלל בחזית האתר ולרוב משמשים ככניסה המספקת מידע מעמיק יותר על מה שהמשתמש ימצא באתר. למשווקים חשוב לשפר את שיעורי ההמרה בדפי הנחיתה שלהם על ידי שימוש במידע ונתונים רלוונטיים מגוגל אנליטיקס.

הצעד הראשון יהיה לגלות מאיזו מילת מפתח דף הנחיתה שלך מקבל קליקים. לאחר שזיהית לאילו מילות מפתח דף הנחיתה שלך מדורג, ודא ששיעור ההמרה שלך עבור מילות מפתח אלו גבוה.

השלב האחרון יהיה לוודא שיש לך מספיק תנועה שנכנסת לדף הנחיתה שלך, כך שאנשים יוכלו להמיר ללידים או למכירות

 

שיפור המרות באתר ודפי נחתה נושא חשוב ולכן יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את ההמרות שלך באתר. לדוגמה, הקפידו על כפתור הקריאה לפעולה והקישור שלכם בפינה השמאלית העליונה של הדף.

דרך אחת היא להשתמש במסע פרסום של גוגל אדוורדס עבור האתר שלך. ישנן שתי דרכים לעשות זאת:

1) השתמש ברשימת שיווק מחדש של AdWords במקום ברשימת שיווק מחדש רגילה

2) השתמש במילות מפתח שליליות בטקסט המודעה שלך

3) צור דפי נחיתה עבור כל מוצר או שירות המוצעים באתר שלך

4) צור דפי נחיתה חדשים מתוך מחשבה על יעד ההמרה, כגון דף עגלת קניות נטושה או דף צור קשר

5) הכנס דחיפות לתהליך ההמרה על ידי הוספת טיימרים לספירה לאחור לעיצוב העמוד

 

דפי נחיתה צריכים להיות בעלי יחס המרה של 1-3% על מנת להיות רלוונטיים באלגוריתם של גוגל. אתה יכול לשפר את שיעורי ההמרה של דף הנחיתה שלך על ידי שימוש בטרמינולוגיה הנכונה והבטחה שקל להבין אותו.

הצעד הראשון הוא לוודא שיש לך את מילות המפתח הנכונות, שהן ממוקדות ולא רחבות מדי. לאחר מכן, בצע אופטימיזציה של דף הנחיתה שלך להמרות וודא שיש לו קריאות לפעולה ברורות עם תוכן אופטימלי. חשוב מכך, השתמש בתמונות הנכונות באתר שלך שימשכו מבקרים ללחוץ עליהן.

 

זו שאלה שמשווקים רבים מתמודדים איתה. הם מנסים טקטיקות שונות כדי לשפר את שיעורי ההמרה באתר של דפי נחיתה בקמפיינים שלהם בגוגל. אבל רוב הטקטיקות הללו אינן יעילות.

הנה כמה טיפים לשיפור שיעור ההמרה שלך מבלי להוציא הרבה כסף:

– בצע אופטימיזציה של צבע הקריאה לפעולה וגודל הטקסט שלך כדי להגדיל את שיעורי הקליקים (CTR).

– הוסף עוד תמונות לעמוד שלך, הן מגבירות את שיעור הקליקים ב-8%!

– היזהרו משיעורי נטישה גבוהים ורמות נמוכות של מעורבות באתר. מעורבות גבוהה יותר מובילה להמרות גבוהות יותר!

 

שיעור המרה הוא אחוז האנשים שהמירו ללקוחות המבקרים באתר שלך ממנועי חיפוש.

כדי לשפר את ההמרות באתר, עליך להבין את הצרכים של המבקרים באתר שלך ולוודא שדפי הנחיתה שלך תואמים את הצרכים והציפיות שלהם.

 

שיעור ההמרה הוא אחד המדדים החשובים ביותר בקמפיין גוגל אדוורדס. דפי נחיתה שממירים היטב הם אלו שמקיימים את ההבטחות שלהם והם נשארים רלוונטיים למבקר.

כדי לשפר את ההמרות, עליך לדעת מה המבקר שלך מחפש ולוודא שדף הנחיתה שלך מספק. המשמעות היא קריאה ברורה לפעולה ולהיפטר מהסחות דעת כמו יותר מדי קריאות לפעולה או תוכן לא רלוונטי.

 

ישנן דרכים רבות לשפר את שיעור ההמרה של דף נחיתה. השתמש בתוכן באיכות נמוכה ובתמונות באיכות נמוכה, אל תשתמש בקטגוריות אם אינך יודע על מה הדף שלך, השתמש באותה ערכת צבעים עבור מספר דפים באתר שלך וודא שיש לך קריאה ברורה לפעולה הפונה לאדם המנסה להשלים את ההמרה.

עם זאת, לגוגל יש גישה משלה כיצד להגדיל את שיעורי ההמרה באמצעות פלטפורמת Adwords שלה. עליך ליצור מודעה שמשקפת את הערך של מה שהאורח שלך יקבל על ידי השלמת ההמרה שלו. ניתן לעשות זאת באמצעות מספר שיטות כולל מודעות טקסט, מודעות וידאו עם תמונות או סרטונים משובצים, או אפילו גרפיקה תלת מימדית.

המפתח הוא לא רק שימוש בשיטות אלה, אלא למעשה מציאת הדרך הטובה ביותר עבור המודל העסקי שלך

 

לגוגל יש הרבה כלים שניתן להשתמש בהם כדי לשפר המרות באתר. אתה יכול להשתמש במודעות חיפוש מותאמות אישית, שיווק מחדש או קמפיינים של קניות בגוגל כדי להגדיל את שיעורי ההמרות שלך.

הסבירות של מודעת Google להמרה מושפעת מהתחרותיות של מילות המפתח ומאיכות התוכן של דף הנחיתה. לכן חשוב להתמקד במחקר מילות מפתח ובדפי נחיתה מפוצלים לפני שמתחילים להפעיל קמפיינים.

 

מאמר זה יראה לכם כיצד לשפר המרות באתר בדפי נחיתה בקמפיין פרסום בגוגל.

משווקים רבים לא מצליחים לזהות את ההיבטים החשובים ביותר לשיפור שיעורי ההמרה. המפתח הוא להבין את ההבדלים בין האתר שלך לדף נחיתה. לדוגמה, האם לאתר שלך יש קריאה חזקה לפעולה? האם יש לך הצהרות מטרות ברורות?

המאמר נותן דוגמאות לכמה דרכים לשפר המרות באתר באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס וכלים של צד שלישי

 

ייתכן שראית לאחרונה עלייה בשיעורי ההמרה בדפי נחיתה. אבל המרות אינן רק על יצירת יותר קליקים או מכירות. המטרה האמיתית היא להגביר את מספר האנשים שממירים ללקוחות.

כמה גורמים המשפיעים על המרות מדפי נחיתה כוללים:

עיצוב העמוד, השימושיות שלו והאם הוא כבר נצפה על ידי המשתמשים

הרלוונטיות של התוכן בעמוד

ההשפעה של אפשרויות מיקוד המודעות, כגון מילות מפתח וסוגי התאמה

המיקום והנראות של קריאות לפעולה, במיוחד בחלק העליון או התחתון של דף

הצעת האיכות והתמורה המוצעת

כמה קל לרכוש או לקנות משהו בעת ביקור באתר

 

הגדלת ההמרות באתר תקל עליך לייצר יותר לידים. דפי נחיתה הם המקום שבו המרות מתרחשות והרושם הראשוני חשוב על מנת להעביר לקוח מהפניה ללקוח.

כמה דרכים להגדלת ההמרות באתר כוללות: אירוח טוב יותר, קידום צולב עם מדיה חברתית והוספת קריאות לפעולה מרובות במסע הפרסום שלך.

דף נחיתה הוא המקום שבו מתרחשת המרה, לכן חשוב שהרושם הראשוני הזה יהיה מושלם. ודא שלדף הנחיתה שלך יש עיצוב יעיל ומידע ברור, ולאחר מכן קריאה לפעולה שתמשוך את תשומת הלב של הקהל שלך.

 

אנו יכולים לשפר את ההמרות באתר באמצעות קמפיין בגוגל במספר דרכים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הוספת כפתור קריאה לפעולה או טופס. דרך נוספת לשפר את שיעורי ההמרה היא באמצעות תמונות מוצר נכונות, אופטימיזציה של קופירייטינג והעברת הודעות והוספת סרטונים לדף הנחיתה שלך.

 

שיעורי ההמרה משתפרים לאחר שהמשתמשים מבקרים באתר מתוצאת חיפוש של גוגל. הסיבה לכך היא שהאתר נראה דומה מאוד לאתרים המדורגים בראש בתוצאות החיפוש.

אם אתה רוצה לשפר את שיעורי ההמרה שלך, עליך לוודא שדף הנחיתה שלך מושך מבחינה ויזואלית ויש בו מספיק טקסט. כמו כן, בצע אופטימיזציה של תמונות וסרטונים שנמצאים בדף הנחיתה שלך עבור חווית משתמש והמרות טובות יותר.

 

כשמדובר בהמרות באתר, דפי נחיתה יכולים להיות אתגר. הסיבה לכך היא שישנם גורמים רבים הקשורים לתהליך ההמרה שאינם בשליטתך. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות הוא לייעל את התוכן והמיקום של קריאות לפעולה על מנת שהן יהיו גלויות ומפתות יותר עבור המשתמש.

ב-Google Ads, תוכל להשיג יותר המרות על ידי אופטימיזציה של הקריאה לפעולה על ידי הצבתה בראש הדף שלך, כך שהמשתמשים ידעו בדיוק למה הם צריכים לצפות כשהם מגיעים לדף הנחיתה שלך.

הצלחתו של דף נחיתה תלויה לא רק במידת האופטימיזציה שלו, אלא גם ביכולתו להיות מותאם אישית וביכולתו להתמודד עם המרות מרובות כגון צפיות בווידאו, רכישות מוצר או הרשמות למייל.

 

אם אתה מנסה לשפר המרות באתר, חשוב שדפי הנחיתה שלך יהיו מותאמים להמרה. עם כפתור חזק של קריאה לפעולה, תיאור מוצר ברור ומשיכה ויזואלית, אתה יכול להביא המרות.

מחקר חדש של HubSpot מצא שאנשים שמשתמשים בחיפוש בגוגל כמקור המידע העיקרי שלהם צפויים ללחוץ על דף שיש בו כפתור "קנה עכשיו" גדול יותר או תיאור מוצר עשיר עם תמונות.

אם אתה רוצה שמשפך המכירות שלך ימיר יותר מהמבקרים שלך ללקוחות, חיוני שכל שלב במשפך השיווק שלך יהיה יעיל.

 

המרות באתר הן החשובות ביותר בשיווק דיגיטלי מכיוון שהן אלו שעושות או שוברות את המסע מלקוח פוטנציאלי לליד.

שיעור ההמרה הוא אחוז המבקרים שמבצעים פעולה העונה ביעדים שלך, כגון הרשמה לרשימת הדוא"ל שלך, קניית מוצר או מילוי טופס.

 

דפי נחיתה הם נקודת המגע העיקרית לכל אתר וחשוב שיראו טוב וידידותיים למשתמש. זה עוזר בהמרת משתמשים ללקוחות וגם מוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר.

לא מספיק להתמקד בעיצוב של דפי נחיתה בלבד כי ישנם אלמנטים נוספים שעשויים להוביל להמרות גבוהות יותר. הנה כמה שיטות עבודה מומלצות ממחקר המקרה האחרון שלנו:

השתמש במטאפורות חזותיות המהדהדות את הקהל שלך

השתמש בקריאה מושכת לפעולה

צור חוויה עקבית בכל חלקי האתר שלך

 

המטרה של דף נחיתה היא להמיר מבקרים ללידים או למכירות בזמן קצר ככל האפשר. גוגל אדוורדס מציעה כלים ומשאבים רבים להגדלת ההמרות בדפי הנחיתה שלך, אך לעתים קרובות קשה לדעת מהו הכלי הטוב ביותר לתפקיד.

אחת הדרכים לשפר את שיעורי ההמרה בדף נחיתה היא באמצעות כלי המתמקד בשיפור חווית משתמש ומעורבות. לדוגמה, שימוש בכלי כמו Optimizely של Google יכול לעזור לך לבדוק כיצד אלמנטים עיצוביים שונים משפיעים על שיעורי ההמרה שלך.

כלי זה יכול גם לעזור לך לבדוק קריאות לפעולה שונות (CTAs) כדי לראות אילו כפתורים עובדים הכי טוב עבור הקהל שלך בהתבסס על תחומי העניין וההעדפות שלו.

 

אופטימיזציה של שיעור ההמרה היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. כדי לשפר את אחוזי ההמרה בדפי נחיתה, חשוב להתמקד בכמה תחומים מרכזיים.

ראשית, כדאי שתהיה לך כותרת מפתה שמושכת את תשומת הלב של המבקרים ומפתה אותם להמשיך לקרוא את התוכן. ודאו שהכותרות שלכם כתובות בצורה חזקה ושישימו לב אליהן.

שנית, ודא שיש לך רשימה של קריאה לפעולה (קריאה לפעולה) רלוונטית עם שלבים קלים לביצוע כדי שהמבקרים שלך יוכלו למצוא את מה שהם צריכים בקלות ובמהירות.

לבסוף, ודא שבדף הנחיתה שלך יש מספיק מקום לאנשים לעסוק בו – בין אם זה באמצעות מדיה חברתית או הרשמות למייל.

 

ישנן דרכים שונות לשפר את שיעור ההמרה בדפי הנחיתה של מסעות הפרסום שלך בגוגל. דרך אחת היא להשתמש בפיקסל מעקב שיכול ליידע אותך איזה תוכן הוביל להמרה.

דרך פשוטה לשפר את שיעורי ההמרה היא על ידי שינוי דפי הנחיתה שלך ושינוי העותק בהם. לדוגמה, במקום לומר "למידע נוסף", נסה להשתמש ב"הצטרף לקהילה שלנו" או "היה חלק ממשהו מיוחד".

יש עוד כמה דברים שאתה יכול לעשות כמו לוודא שאין שגיאות הקלדה או שגיאות דקדוק והסרת כל הסחות דעת מדף הנחיתה שלך כמו הזזת כפתורים מהדף או הוספת תמונות עם כיתובים כדי שאנשים יתמקדו אך ורק במה שאתה רוצה שהם יקראו. .

 

אתה יכול להשתמש במעקב ההמרות של Google כדי להגדיר יעדים, המרות על ידי המרת קוד מעקב ההמרות שלך לתג. אתה יכול גם להגדיר מבחני A/B ב-AdWords. זה מאפשר לך לבדוק שתי גרסאות שונות של מסע הפרסום ולהשוות ביניהן.

 

כדי לקבל שיעור המרה טוב יותר בדפי הנחיתה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את מסע הפרסום שלך בגוגל.

יש הרבה דרכים לשפר המרות באתר. עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה כפתור ברור של קריאה לפעולה שינחה את המבקרים לעשות את הצעד הבא. כדאי שיהיה לך גם דף מותאם למכשירים ניידים ולוודא שהוא רספונסיבי כדי לא לאבד לידים פוטנציאליים.

 

גוגל היא אחת מרשתות הפרסום המצליחות ביותר, ולכן קל לראות את החשיבות של אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך. כשזה מגיע לאחוזי המרה, צריך להבין איך גוגל מבדילה בין המרות לפעולות.

להלן פירוט כיצד תוכל לבצע אופטימיזציה של דף הנחיתה שלך:

– השתמש בתמונות גיבורים עם קריאה לפעולה. זה יעזור לקדם את ההצעה שלך על ידי הצגת מה יש בו עבורם.

– היה ברור לאן אנשים אמורים להגיע לאחר לחיצה על הקריאה לפעולה. הם צריכים לדעת באיזה עמוד הם צריכים לבקר בהמשך ומה הצעד הבא שלהם צריך להיות.

– ודא שיש אישור כוונת יציאה בתחתית העמוד לפני שאנשים מתרחקים לחלוטין מהאתר.