לוכד נחשים, לוכדי בעלי חיים – טיפול בנחשים והזמנת לוכדי נחשים

לוכד נחשים הוא מי ששומר על סביבות טבעיות על ידי לכידה והרחקה של בעלי חיים לא רצויים שמזיקים לסביבה. בעלי חיים אלה יכולים להיות נחשים, דביבונים, פוסומים, חולדות או כל חיה אחרת המהווה איום על ציפורים וחיות בר אחרות.

בחלק זה, נדון כיצד לתפוס נחש.

השלבים של לכידת נחש הם כדלקמן:

  1. נסו להישאר רגועים ואסופים – אל תבהיל את הנחש.
  2. זהה את סוג הנחש שאתה מתמודד איתו ואת מיקומו לפני שתנסה לתפוס אותו.
  3. כדי לתפוס נחש לא ארסי, השתמשו בכוס מים או בצנצנת כדי ללכוד אותו בחלל מצומצם תוך שימוש ביד השנייה כדי לחלץ אותו בעדינות מאחור.
  4. לנחשים מסוכנים יותר כגון רעילים, השתמשו במלקחיים מיוחדים או במוט מאריך עם לולאה בקצה אחד שניתן להשתמש בו מרחוק מראש החיה וחלקי פה שנושכים על ידי אחיזתם בפיהם סגורים היטב מונעים אוֹתָם

לוכד נחשים הוא אדם שמסיר, או לוכד, נחשים ממקומות שהם לא צריכים להיות בהם. הם בדרך כלל עובדים בגני חיות או במתקנים אחרים. הם יכולים לעבוד גם במסגרות אחרות שבהן הם צפויים למצוא נחשים. לדוגמה, הרפטולוג עשוי להיחשב גם לוכד נחשים מכיוון שהם חוקרים נחשים ולעתים קרובות נקראים לתפוס אחד בראשו כאשר הוא נמצא מחוץ למתחם שלו.

זהו סיפורו של אדם שבילה את חייו בלכידת נחשים.

ההקדמה לנושא המדור "לוכד נחשים" עוסקת בחייו של אדם המבלה את זמנו בלכידת נחשים.

לוכד נחשים הוא אדם שמאומן כיצד לתפוס סוגים מסוימים של נחשים. למרות שלוכדי נחשים אולי או לא יהיו מאומנים מקצועית, רבים מהם מוסמכים על ידי מחלקת משאבי הטבע של המדינה.

לוכדי נחשים נקראים בדרך כלל להסיר נחשים מבתים או מאזורי מגורים אחרים, אך הם גם נקראים לעתים קרובות להסיר נחשים מעסקים חוקיים או בלתי חוקיים לסחר בבעלי חיים, קרקעות חקלאיות או מפעלים עסקיים אחרים.

לוכד נחשים הוא מי שמטפל ביצורים שנמצאים בסיכון להיות מסוכנים באמצעות התנהגות תוקפנית.

אנשים אלו מטפלים גם בזוחלים באופן כללי, כולל לטאות, צפרדעים וצבים.

הם עשויים גם ללמוד את הביולוגיה של בעלי חיים אלה.

שני סוגים נפוצים של לוכדי נחשים כוללים קצין פיקוח על בעלי חיים ושומר גן חיות.

מקצוע לוכד נחשים הוא מקצוע ותיק, אבל הוא לא נועד רק ללכידת נחשים.

לוכד נחשים הוא אדם הלוכד נחשים וזוחלים אחרים על מנת להוציאם מאזורים מיושבים.

עולם לכידת הנחשים עדיין לא מוכר לאנשים רבים. תפקידו של לוכד הנחשים הוא לסלק נחשים מאזורים מיושבים, כמו בתים וגינות. לאחרונה, ניתנה תשומת לב רבה למקצוע זה, בעיקר בשל הפופולריות של תוכנית ריאליטי על אודותיו בשם ""עיר הנחש"".

הנושא של לוכד נחשים הוא רעיון חדש וחדשני שעובד כבר שנה. זו הולכת להיות אפליקציה שתהיה לה איזשהו ממשק עם הזרמת וידאו בשידור חי כדי לתפוס נחשים בטבע. האפליקציה תאפשר לכם לאתר גיאוגרפי את מיקומכם ולראות במפה היכן נמצאים כל הנחשים.

עם זאת, מוטב שנספק עוד כמה פרטים על הנושא לפני תחילת ההקדמה שלנו.

-נחשים יכולים להיות יצורים מסוכנים לבני אדם, אז צריך להיות כפתור חירום באפליקציה ששולח את פרטי המיקום של היכן אתה נמצא מיד בלחיצה, למקרה שמישהו ילחץ עליו בטעות או משהו יקרה.

-צריכה להיות גם מפה אינטראקטיבית שמראה היכן כל אלה

לוכדי נחשים הם אנשים המתמחים בלכידת נחשים.

חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של נחשים שהם תופסים הם נחשי מלך, נחשי חולדה, ראשי נחושת, כותנה ונחשי רעשן.

הם עשויים להיקרא גם לתפוס זוחלים או דו-חיים אחרים במידת הצורך.

חלק זה יכסה את הנושאים הבאים:

– סוגי הנחשים הנפוצים ביותר שאליהם נאלצים לוכדי נחשים להתמודד

– אילו כישורים הם צריכים להיות

– מה הם עושים כשיש נחש בבית של מישהו

– הכלים שבהם הם משתמשים בעת לכידת נחש

לוכד נחשים הוא עבודה המחייבת אדם לתפוס ולהרחיק נחשים מנכסים. לוכד נחשים צריך להיות בעל ניסיון עם זוחלים ולהיות מוכן למקרה של הכשת נחש ארסי.

בהודו, ישנם כ-10,000 אנשים שעובדים כלוכדי נחשים. הם נקראים לפעמים "רופאי הג'ונגל" או "אנשי הג'ונגל" מכיוון שלעתים קרובות הם צריכים לעבוד במקומות מרוחקים מאוד ויש להם פחות גישה לעזרה רפואית אם הם אכן יוכשו על ידי נחש ארסי.

לוכד הנחשים הוא אדם הלוכד ומטפל בנחשים.

במקרים מסוימים לוכד הנחשים עשוי להיות חקלאי, איש מקצוע או מתנדב שעבר הכשרה כיצד לטפל וללכוד נחשים לא ארסיים שנדדו לשטח. תפקידו של לוכד הנחשים הוא לעזור לשמור על בטיחות מפני נחשים ארסיים וכן מפני בעלי חיים אחרים כגון מכרסמים.

לוכדי נחשים עובדים עם מגוון יצורים מחליקים על מנת להסירם מנכסי מגורים ומסחר. לפעמים, הם צריכים להעביר את הנחש, אבל לעתים קרובות יותר מאשר לא הם צריכים להרדים את החיה.

העבודה היא לא לבעלי לב חלש מכיוון שרוב הנחשים הללו הם ארסיים ויכולים להיות אגרסיביים. במדינות רבות, רק אנשי מקצוע מורשים בעלי אישור מיוחד מהמשרד לאיכות הסביבה יכולים לבצע את העבודה הזו.

מעסיקים גם דורשים מהעובדים שלהם להיות בקיאים בחוקים ובתקנות המקומיים בנושא זוחלים.

בימים עברו, לכידת נחשים הייתה מקצוע שדרש מיומנות וניסיון רב. הסיבה לכך היא שכל מהלך שגוי עלול לגרום לכך שנחש יכיש את הלוכד, ויגרום נזק חמור או אפילו מוות. היתרון של לוכדי נחשים מודרניים אלה הוא שיש להם חליפת מגן, מה שהופך אותם לחסינים מפני כל הכשה של נחשים.

אנשי מקצוע אלו מיומנים בזיהוי נחשים ארסיים ויש להם גם את הידע כיצד לטפל בהם מבלי להיפגע. הם מצוידים ברשתות גדולות או בקרסים כדי לתפוס את הנחשים ולהרוג אותם מבלי להיפגע בעצמם.

נחשים הם מחזה נפוץ באזורים עירוניים ופרבריים רבים

נוכחותם בסביבות כאלה נובעת לא רק מהיעדר בתי גידול טבעיים עבורם, אלא גם בגלל שהם נמשכים לבתי גידול מעשה ידי אדם.

אנשים רבים מפחדים מנחשים אבל המציאות היא שרוב הכשות הנחש מתרחשות כאשר אנשים מנסים לתפוס או להרוג אותם.

נחשים הם אחת החיות המסוכנות ביותר. לוכד נחשים הוא אדם המתמחה בלכידת נחשים והרחקתם מיישובי אדם.

לוכד נחשים חייב לדעת מיומנויות רבות ולהחזיק בכלים רבי עוצמה כדי לתפוס ולהוציא את הנחשים מהאזור. לוכד נחשים צריך להיות בעל השכלה טובה ומוסמך לבצע עבודה זו ביעילות ובבטיחות.