האפשרויות ליצירת תקשורת עם קהלים שונים, הן הבסיס לעבודה נכונה של בעלי מקצוע בתחומים שונים. אבל, כאשר מדובר על ארגונים וחברות שיש להם קהל לקוחות פוטנציאלי עצום בגודלו האתגרים בתחום השיווק והפרסום הופכים לשאלה מקצועית גרידא. במקום להתחבט ולנסות למצוא פתרונות מקומיים לצרכי הפרסום של העסק, אתם יכולים להביא לידי ביטוי את המשמעות של בית העסק שלכם, על ידי תהליך עבודה של יצירת סרטון תדמית במיוחד למפעלים ויצרנים גדולים.

רעיון ראשוני וסיעור מוחות עם צוות ההפקה

הצעדים הראשונים בחיפוש אחרי סרטון תדמית למפעלים ויצרנים, הוא החיפוש אחרי רעיונות. האומנות של הפקת סרטון היא לא תמיד חד משמעית וברורה מאליה. לכל מטרה יש אפשרויות רבות מאוד, ואתם ביחד עם צוות הפיתוח הראשוני של הסרטון, צריכים לקבוע מה הם הרעיונות המרכזיים שיוצגו במהלך הסרטון עצמו. בין שמדובר על הצגה וויזואלית של מחרבי העבודה, רעיונות אישיים עם העובדים או היכרות עם מוצרים שונים של החברה, מנהלים את העבודה ומאפשרים שמירה על גבולות ההפקה בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם. ככל ואתם בוחרים להתמקד במטרה אחת ברורה, כך יהיה יותר קל להבטיח שאתם מסוגלים לקלוע בדיוק למטרה ולתקשר עם הקהל שלכם בגובה העיניים.

לוקיישנים יוצאי דופן וליטוש התסריט

עכשיו, כאשר יש סרטון תדמית מובנה הראשי ואת הרעיונות שאתם רוצים לקדם כתובים בתור טיוטה ראשונית, הגיע העת לתכן את הליך הצילומים הלכה למעשה. החיפוש אחרי לוקיישנים, הן בתוך המפעל והן מחוצה לו, צריכה להיות מאוד מאוד שיטתית. למשל, אם חשוב לכם להראות את קו ההפצה של המפעל שלכם, ראוי להראות את העמסת הסחורה, אך בה בעת גם את הסביבה שבה המפעל שלכם נמצא ואת הדרכים המובילות את הלקוחות השונים של החברה. כל זאת, תוך שאתם מוודאים שזוויות הצילומים הן אופטימליות ושיש לכם את האפשרות לבצע צילומי חוץ בתנאים המתאימים לצרכים של המותג והסרטון. זו היא משימה שמחייבת היכרות עם עקרונות הצילום וחשיבה על התמורה הגדולה של סרטון התדמית.

צילום באיכות גבוהה ועריכה בהיקף מינימלי

ההכנות הסתיימו, החשיבה הגיעה לסיומה ותהליך ההרכבה המלאכותי של הסרטון – הושלם. כעת, אתם יכולים לצאת לשלב הכי מיוחד והכי מעניין של תהליך העבודה, הצילומים עצמם. החיבור לאנשי הצוות, העבודה עם צלמים מקצועיים והאפשרות לתת לצוות שלכם מקום להראות את אורח החיים בעבודה שלהם. אל תהססו לתת לעובדי המפעל שלכם מקום להביע את עצמם בחופשיות, במיוחד בראיונות אישיים אל מול המצלמה, זו היא הדרך להראות בצורה אותנטית את המהות של המפעל שלכם ולהבטיח שיש ללקוח דרך להתחבר רגשית לערכים ולמקצועיות של הצוות. כמו כן, חשוב לתת לצוות הצילום המקצועי את המנדט לנהל את אתר הצילומים, במיוחד לאור העבודה שהם מבינים לעומק את הרעיונות המובילים את הסרטון המיוחל.

 

לקבלת מידע נוסף אודות פאשרויות שונות להפקת סרטוני תדמית למפעלים ותעדיה מוזמנים לבקר באתר של סטודיו מריסיקס https://marimix.net