השתלת שיער בקפריסין או בישראל – מה כדאי?

גם לכם נמאס מהשיער הדליל? סובלים מירידה באיכות החיים והדימוי העצמי בגלל הקרחת? הגיע הזמן כי תחשבו על השתלת שיער. בימינו ניתן לעבור את ההליך באמצעות מספר שיטות מתקדמות (FUE ,FUT, DHI וכו'), וכל זאת ללא כאבים או תופעות לוואי למיניהן.

בפני הישראלים עומדות מספר אפשרויות בנוגע להיכן לעבור את הפרוצדורה – לעבור את ההשתלה כאן בישראל או לבצע השתלת שיער בקפריסין. במה כדאי לבחור? להלן השוואה מקוצרת שתעזור לכם לבחור כהלכה.

עניין המחיר עבור השתלת שיער

הקריטריון הראשון שעל פיו מחליטים רבים הוא כמובן קריטריון המחיר. בישראל ישנן קליניקות מעולות אשר יציעו לכם טיפולי השתלת שיער מתקדמים ביותר, אך המחיר – מוגזם ומרקיע שחקים.

מחיר טיפול ממוצע עומד בישראל על עשרות אלפי שקלים ובנוסף מגבילים אתכם במספר הזקיקים פר טיפול, כך שבדרך כלל תזדקקו ליותר מטיפול אחד והמחיריעלה בהתאם. אין זה פלא כי רבים מחפשים פתרונות זולים יותר מעבר לים, במדינות כמו קפריסין למשל.

וכמה תעלה לכם פרוצדורת ההשתלה בקפריסין? ובכן, המחירים בקפריסין מתחילים מ- 1800 יורו לערך, הוצאה בהחלט סבירה כשמדובר בטיפול שיתרום לכם כל כך.

למעשה, גם אם תשקללו את הוצאות הטיסה, המלון, ההעברות והארוחות, לא רק לכם אלא גם לבני המשפחה, במידה ותחליטו לשלב חופשה בין הטיפולים, עדיין לא תגיעו למחירים המופקעים בישראל.

רמת הטיפולים של קליניקות ורופאים העוסקים בהשתלות שיער

כמובן שלא הייתם רוצים לשלם בזול ובתמורה לקבל טיפול שאינו איכותי דיו. זה לא מה שיקרה לכם בקפריסין. מדינה זו ידועה כמעצמה בתחום השתלות השיער, כזו שפועלים בה מיטב הרופאים המומחיםאשר מתמחים בכל שיטות הביצוע המתקדמות ביותר.

בישראל אמנם מבוצעים טיפולי השתלת שיער ברמה גבוהה, אך כאשר הטובים ביותר נמצאים רק 45 דקות טיסה מכאן ועוד בחצי המחיר, אין ספק כי מדובר באפשרות שפשוט אסור לפספס.

בנוסף, רק בקפריסין תוכלו ליהנות ממתקנים ברמה גבוהה ביותר, עם יחס שלVIP, ולהרגיש ממש כמו בחופשה במלון שבה מטפלים בכם ללא הרף.

אין מה להשוות זאת לנסיעה ארוכה בפקקים עד לקליניקה בתל אביב, רק בשביל לחזור עוד באותו הערב לכל הבלגאן בבית. מגיע לכם לקבל את הטוב ביותר ולהתפנק.

יש מי שדואג לכם גם בישראל

כאשר מחליטים לעבור השתלת שיער בקפריסין, אין הדבר אומר כי צריך להתחיל ולהסתבך עם בירוקרטיות וחיפושים למיניהם. למעשה, סביר להניח שתהליך הזמנת הטיפול כאן בישראל, יגזול מכם הרבה יותר זמן ומאמץ.

כל מה שצריך זה לפנות אל חברה ישראלית אשר מתמחה בנושא, והיא כבר תבצע עבורכם את כל מה שצריך.

חברות אלו עובדות מול הקליניקות המובילות ביותר בקפריסין והן יבצעו עבורכם את ההתאמה המושלמת והאיכותית ביותר הן מבחינת שיטת הביצוע המתאימה למצב ההקרחה שלכם, והן מבחינת תקציבכם.

באופן זה לא תצטרכו להתמודד עם כל מכשול השפה, ובוודאי שלא להתחיל ליצור קשר טלפוני עם אינספור קליניקות עד למציאת חבילת הטיפולים הטובה ביותר. לא נשמע נהדר?